الو ... !

































I aM sOme onE elSe

تو منحصر به فردی ، دنبال چی میگردی ؟!

الو سلام ، منزل خداست ؟

این منم مزاحمی که آشناست

هزار دفعه دلم این شماره را گرفته است

ولی هنوز پشت خط در انتظار یک صداست

شما که گفته اید پاسخ سلام واجب است

به ما که می رسد حساب بنده هایتان جداست ؟

الو ، دوباره قطع و وصل تلفنم شروع شد

خرابی از دل من است یا که عیب سیم هاست ؟

چرا صدایتان نمی رسد ، بلندتر ، صدای من چطور ؟

خوب و صاف و واضح و رساست ؟

اگر اجازه میدهی برایت درد و دل کنم

شنیده ام که گریه بر تمام دردها شفاست

دل مرا بخوان به سوی خود تا کمی سبک شوم

پناهگاه این دل شکسته ، خانه ی شماست

الو ، مرا ببخش بازهم مزاحمت شدم

دوباره زنگ میزنم ، دوباره تا خدا خداست

دوباره .... تا خدا خداست .

 

( اینو از وبلاگ خط خطی گرفتم . با اجازه ی سارا خانم )



نظرات شما عزیزان:

mostafa
ساعت21:12---17 آبان 1390
salam alei bod maksosan in postet

cholman khan
ساعت15:41---15 آبان 1390
آره شبیه خودمه!دستکم تنهایی اش مثله خودمه!

کلبه ی کاغذی
ساعت12:56---15 آبان 1390
سلام خانومی به روزم با طراوت باران

cholman khan
ساعت20:21---14 آبان 1390
خب آخه دیگه عوض شدم!الان بیشتر افسرده شدم!خب چه کنم؟؟اصلا راستی مگه من دلقکم!؟؟؟؟

کلبه ی کاغذی
ساعت12:41---14 آبان 1390
سلام عزیزم جالب بود

cholman khan
ساعت15:54---13 آبان 1390
ترنم دیگه داری عصبی می کنی منو!نمیای!آره!دیگه!دوست جدید پیدا کردی!همین سارا...........

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ترنم | جمعه 13 آبان 1390برچسب:, |

Ɖɛƨι∂и : zĦaиƉaяк